
Hva blir det neste – hvordan går vi videre sammen?
Vi har invitert representanter fra reisebyråene og fra flyselskapene for å høre hva de sier om fremtiden.
Generelle spørsmål til både reisebyrå og flyselskap:
- Hva blir den nye normalen?
- Ressurser er et problem overalt i bransjen – hvordan løser man det?
- Det er fortsatt mange «forstyrrelser» når man reiser – hvilken effekt har det på deres virksomhet?
- Begynner vi å se lys i tunellen?
- Hva er den største bekymringen for 2023, og hvilken effekt kan det ha for kundene?
Spesifikt til reisebyråene:
- Hvordan stiller man seg til bestilling av Ryanair og Flyr?
- Hvordan ser de nye avtalene ut?
- transaksjonsgebyr vs. fastpris
- fordeler / ulemper
- Hva vil SAS sin nye distribusjonsmodell bety?
I tillegg ønsker vi å oppsummere året som har gått, og se fremover. Vi vil gå igjennom;
– hva som er nytt innen Travel Management internasjonalt
– hvordan jobber vi med å drive saker av betydning for bransjen
– hvilke takeaways har vi gjort oss fra NBTAs kjøpersnettverksmøter
– hva ønsker medlemmene seg for neste år
Hvor og når?
– tirsdag 29. november
– kl. 08.00 – 10.30
– hos Multiconsult – Nedre Skøyen v. 2, 0276 Oslo
Det vil bli servert en lettere julefrokost.
Møtet er gratis og er bare for medlemmer (maks 2 per medlemsbedrift).
Påmeldingsfrist fredag 25. november.
Håper vi ses 🙂