
Covid-19 har utfordret hele vår bransje fra leverandører, mellomledd til kunde. På dette seminaret så vi på de utfordringene som har oppstått i kjølvannet av denne krisen, og prøvde også å se litt fremover.
Noen av emnene deltagerene i panelet snakket om var:
– Refusjoner: Bakgrunnen og hvilke utfordringer det har medført for reisebyrå og deres kunder
– Hvor er vi når det gjelder endringer og nye bestillinger?
– Hva er egentlig force majeure, og når kan dette brukes av hvem?
– Hvorfor agerer flyselskapene som de gjør?
– Reiseforsikringer?
– Kredittkort – Hva er deres rolle for gamle og nye bestillinger?
Sjekk opptaket med innlegg fra:
Espen I. Bakken – Partner og advokat i Arntzen de Besche Advokatfirma
Finn Vetle Hansen – Adm. Dir. i G Travel
Hans Jørgen Elnæs – Flyanalytiker Winair
Beate Svendsen – Head of Corporate Sales for Eurocard Denmark & Norway
Hva sier kundene?
Gunda Djupvik – Travel Manager fra NAV
Trine Kittang Bakke – Travel Manager i Odfjell Drilling
Klikk
her for å se opptak fra webminaret.
Sjekk notatene til Espen Bakken fra Arntzen De Besche Advokatkontor her.
Innledning Arntzen De Besche