Laster inn Aktiviteter

Gullsponsorer

Maktkamp om distribusjon – Hva betyr det for kjøperne?

12. april 11:00 - 16:00

22-08-2019 22:1222-08-2019 22:1238Legg til KalenderFør var hvordan reisetjenester ble distribuert relativt enkelt, men det bildet er i ferd med å endre seg! 4.mars hadde vi full sal for å høre og diskutere hvordan distribusjon av reiser kan og/eller bør utvikle seg. Det var stort egansjement fra både foredragshodere, panel og deltagere i salen. Vi fikk høre: Amadeus med Svend Olav Leirvaag – Vice President Industry Affairs – Hva vil potensielle markeds- og teknologiendringer kunne medføre for sluttkundene? Lufthansa Group med Leandro Tonidandel – Country…falseDD.MM.YYYY H:i

vip full acces

Før var hvordan reisetjenester ble distribuert relativt enkelt, men det bildet er i ferd med å endre seg! 4.mars hadde vi full sal for å høre og diskutere hvordan distribusjon av reiser kan og/eller bør utvikle seg.

Det var stort egansjement fra både foredragshodere, panel og deltagere i salen. Vi fikk høre:

Amadeus med Svend Olav Leirvaag – Vice President Industry Affairs
– Hva vil potensielle markeds- og teknologiendringer kunne medføre for sluttkundene?

Lufthansa Group med Leandro Tonidandel – Country Manager Lufthansa Group
– Hva er bakgrunnen for Lufthansas distribusjons-strategi, og hva vil den kunne gi deres kunder nå og i tiden fremover.

Hva tenker hotellene rundt distribusjon? De fikk høre:

Marcus Lundgren – Scandic Hotels
Geir Christian Lysberg – Radisson Hotels
Kjetil Smette – Thon Hotels
Kari Bente Lehman – Nordic Choice Hotels

Et panel fra reisebyråene som snakket om; Hva gjør reisebyråene? Hvordan anser de at dette vil påvirke tilbudet til deg – kunden? I panelet satt

ATPI – Dag Kristian Amland
American Express (HRG) – Anders Bohlin
Berg-Hansen Reisebureau – Per Arne Villadsen
Egencia – Carl Moltzau

Dette tema er nok ikke utdebattert, og det kommer flere teknologiske endringer som vil påvirke tilbud og kostnader i tiden fremover. Det som er sikkert at det vil medføre endringer i dagens kommersielle avtaler hos både hotell, fly og reisebyrå. For kjøperne vil det gjelde å holde seg oppdatert og ta høyde for de endringene som kommer.

 

Detaljer

Dato:
12. april
Tid:
11:00 - 16:00
Event Categories:
, ,

Norwegian Business Travel Association - c/o Marianne Smith Magelie Skanseveien 1c, 1445 Drøbak - Email: admATnbta.no - Website by mobija as